Hulp nodig?

Registratie

Hoe kan ik me registreren op de webiste?
Bovenaan in de menubalk vindt u een rode knop ‘LOGIN’. Indien u nog geen account hebt aangemaakt, kunt u zich hier registreren door de aangeduide velden in te vullen. Na het aanvinken van de tekst: ‘Ik geef Fagron de toestemming om mijn persoonlijke gegevens te gebruiken voor het beheren van mijn websiteaccount’, kunt u zich registreren door op de rode knop ‘REGISTREER’ te klikken. U ontvangt vervolgens een e-mail met de melding dat uw aanvraag op goedkeuring wacht. Deze goedkeuring wordt u verleend door Fagron. Van zodra uw registratie is goedgekeurd, ontvangt u opnieuw een e-mail ter bevestiging van uw gevalideerd account. Vanaf dan kunt u inloggen op de website met uw e-mailadres en paswoord. We raden u aan uw spam mailbox te raadplegen, mocht u de e-mails niet ontvangen.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
Bovenaan in de menubalk vindt u een rode knop ‘LOGIN’. Via deze knop komt u op de loginpagina terecht, waar u kunt aangeven dat u uw wachtwoord bent vergeten. Klik hiervoor op het rode zinnetje ‘Wachtwoord vergeten? Klik hier.’. Vervolgens zal u een e-mail ontvangen met een link. Via deze link kunt u een nieuw wachtwoord opgeven, waarmee u vervolgens kunt inloggen.
Ik heb me geregistreerd maar heb geen bevestigingsmail ontvangen.
We raden u aan uw spam mailbox te raadplegen. Het betreft een automatische e-mail vanuit het e-mailadres ‘website@myprep-fagron.be’. Mogelijks komt deze e-mail terecht bij uw ongewenste e-mails en moet u deze afzender als betrouwbaar aanduiden.
Ik ben geen Fagron klant, kan ik toch een bestelling plaatsen via MyPREP by Fagron?
Om een bestelling te kunnen plaatsen, moet u zich eerst registreren. Hiertoe dient u een aantal gegevens met ons te delen. De Fagron medewerkers kijken vervolgens of u reeds klant bent bij Fagron. Als dat niet het geval is, zullen zij u verder contacteren voor aanvullende informatie. Enkel apothekers die over een APB nummer beschikken, kunnen een bestelling plaatsen via het MyPREP platform.

Account

Hoe kan ik mijn accountgegevens wijzigen?
Bovenaan in de menubalk ziet u een rode knop ‘LOGIN’ of ‘ACCOUNT’. Indien u ‘LOGIN’ ziet staan, zult u zich eerst moeten inloggen waarna de knop wijzigt in ‘ACCOUNT’. Heeft u problemen met inloggen, ga dan even ten rade bij de FAQ rond registratie. Klik vervolgens op ‘ACCOUNT’ om zicht te krijgen op uw bestelhistoriek, accountgegevens, uw eventueel geüpload logo en de door u eerder bestelde labels. Op ‘Mijn account’ kunt u de gegevens raadplegen, die u ingaf bij uw registratie op de website. U kunt deze gegevens overschrijven. Klik vervolgens op de rode knop ‘UPDATE’ om deze wijzigingen effectief door te voeren.
Ik vertegenwoordig een ziekenhuis. Kan ik een bestelling plaatsen via MyPREP by Fagron?
Het is mogelijk om als ziekenhuisapotheker een bestelling te plaatsen op MyPREP. Om u te kunnen registreren, heeft u het APB nummer van de ziekenhuisapotheek nodig. Daarnaast is het belangrijk dat u bewust omgaat met de ingave van het leveradres. Hoogstwaarschijnlijk verschilt het leveradres in uw geval van het facturatieadres. Bij ‘Mijn account’ kunt u het leveradres specifiëren. Zorg voor een duidelijke omschrijving van de locatie, het departement, de verdieping, dienst, ... in het hiervoor voorziene veld ‘EXTRA INFORMATIE’. Zo voorkomt u dat uw bestelling verloren gaat. Heeft u hierover vragen? Twijfel dan niet om contact op te nemen met de Fagron klantendienst of met uw account manager.
Kan ik de historiek van bestellingen zien en een herbestelling plaatsen?
Bovenaan in de menubalk ziet u een rode knop ‘LOGIN’ of ‘ACCOUNT’. Indien u ‘LOGIN’ ziet staan, zult u zich eerst moeten inloggen waarna de knop wijzigt in ‘ACCOUNT’. Klik vervolgens op ‘ACCOUNT’ om zicht te krijgen op uw bestelhistoriek, accountgegevens, uw eventueel geüpload logo en de door u eerder bestelde labels. Bij ‘Mijn bestellingen’ vindt u al uw aankopen terug. Klik op een bestelling voor meer details of om de bereidingsfiches van uw aangekochte formules te downloaden. U kunt geen volledige herbestelling plaatsen. Een herbestelling is enkel mogelijk van eerder gecreëerde labels. Hiervoor klikt u op ‘Mijn labels’ in uw account. Via het vergrootglas kunt u zien hoe uw eerder gecreëerd label eruit zag. Door te klikken op ‘Opnieuw bestellen?’ komt u op de pagina terecht waar u uw bestelhoeveelheid moet aangeven. Uw label komt zo in uw winkelmandje terecht met een oranje aanduiding ‘LABEL BEVESTIGEN’. Via deze knop komt u in de ontwerpzone terecht, waar u de lay-out, inhoud en kwaliteit moet valideren alvorens u verder kunt gaan. Indien gewenst kunt u dus ook nog eventuele aanpassingen doorvoeren.
Het statuut van mijn geplaatste bestelling is gevalideerd. Wat betekent dit concreet?
Van zodra u uw bestelling in uw winkelmandje bevestigt, wordt deze doorgestuurd naar Fagron. U ontvangt onmiddellijk een e-mail met de details van uw bestelling. Vanaf dan kunt u ook uw bestelling raadplegen in de bestelhistoriek op uw account onder ‘Mijn bestellingen’. Als statuut ziet u daar onmiddellijk ‘gevalideerd’ staan. Dit betekent dat uw bestelling goed geregistreerd is op de MyPREP website. Vervolgens gaan de Fagron medewerkers met uw bestelling aan de slag. Eens uw bestelling bij Fagron goed verwerkt is, ontvangt u aanvullend van de Fagron klantendienst nog één of meerdere orderbevestigingen. Het aantal orderbevestigingen die u ontvangt, is afhankelijk van hoeveel formules én/of bijkomende referenties u heeft besteld.
Het uploaden van mijn eigen logo lukt niet. Doe ik iets verkeerd?
Bovenaan in de menubalk ziet u een rode knop ‘LOGIN’ of ‘ACCOUNT’. Indien u ‘LOGIN’ ziet staan, zult u zich eerst moeten inloggen waarna de knop wijzigt in ‘ACCOUNT’. Klik vervolgens op ‘ACCOUNT’ om zicht te krijgen op uw bestelhistoriek, accountgegevens, uw eventueel geüpload logo en de door u eerder bestelde labels. Bij ‘Mijn logo’ kunt u vanuit uw computerbestand uw logo in een .jpg- of .png-formaat opladen. Dit doet u door te klikken op het voorziene kader waarna uw bestandsmappen automatisch openen en u uw logo kunt selecteren. U kunt ook uw logo vanuit een specifieke locatie slepen naar het voorziene kader. Wanneer het logo niet voldoet aan het vereiste formaat, nl. .jpg of .png, dan krijgt u hierover een foutmelding. Er worden geen andere voorwaarden gesteld naar kwaliteit van het beeldmateriaal. Bij het ontwerp van uw labels kunt u via de pdf download uw label in voorontwerp zien, waarbij u het label en dus ook het logo o.a. moet valideren naar kwaliteit. Dit betekent dat u zelf de verantwoordelijkheid draagt over de kwaliteit van het gebruikte logo.
Aan welke voorwaarden moet mijn eigen logo voldoen?
De enige voorwaarde waaraan voldaan moet worden ter upload van uw eigen logo is het bestandsformaat. Uw logo moet beschikbaar zijn in .jpg- of .png-formaat. Verder worden er geen voorwaarden gesteld. U bent zelf verantwoordelijk voor de kwaliteit van het door u opgeladen logo. Bij het ontwerp van uw labels kunt u via de pdf download uw label in voorontwerp zien, waarbij u het label en dus ook het logo o.a. moet valideren naar kwaliteit.
Hoe kan ik een herbestelling van labels plaatsen?
Hiervoor klikt u op ‘Mijn labels’ in uw account. Via het vergrootglas kunt u zien hoe uw eerder gecreëerd label eruit zag. Door te klikken op ‘Opnieuw bestellen?’ komt u op de pagina terecht waar u uw bestelhoeveelheid moet aangeven. Uw label komt zo in uw winkelmandje terecht met een oranje aanduiding ‘LABEL BEVESTIGEN’. Via deze knop komt u in de ontwerpzone terecht, waar u de lay-out, inhoud en kwaliteit moet valideren alvorens u verder kunt gaan. Indien gewenst kunt u dus ook nog eventuele aanpassingen doorvoeren.

Bestellen

Hoe ga ik het best te werk om een bestelling te plaatsen van een formule? - Video tutorial
Er zijn verschillende mogelijkheden om het bestelproces van een formule te starten. Of u klikt op de homepagina op de rode knop ‘BEKIJK ONZE FORMULES’, of u klikt op de eerste van de drie illustraties met als aanduiding ‘Kies hier uit tal van formules’, of u klikt bovenaan in de menubalk op ‘BESTELLEN’ en vervolgens op ‘FORMULES’. Vanuit deze startpunten komt u terecht in ons overzicht van courante formules uit de apotheek. Hier kunt u zoeken op ingrediënt of op galenische vorm. U kunt ook gewoon een kijkje nemen in alle formules die momenteel in het platform zijn opgenomen. Na uw keuze van een formule te hebben gemaakt, moet u de opeenvolgende stappen doorlopen. Neem zeker eens een kijkje in het filmpje ‘Hoe een bestelling plaatsen?’ voor meer informatie.

Kan ik alle Fagron grondstoffen bestellen via MyPREP?
Via MyPREP by Fagron is het niet mogelijk om alle grondstoffen uit het Fagron assortiment aan te kopen. Hiervoor kunt u wel terecht op onze andere digitale platformen zoals de webshop van fagron.be of PharmInTouch. Via MyPREP zijn enkel de grondstoffen verkrijgbaar die opgenomen zijn in de formules op het platform. Indien u dus grondstoffen via MyPREP wenst te bestellen, bent u genoodzaakt om te vertrekken vanuit een formule. U bent vervolgens wel vrij om geen packaging of labels bij te bestellen, waardoor uw aankoop tot deze grondstoffen beperkt kan blijven. Dit is niet het geval voor packaging of labels. Hiervan kunt u via MyPREP het volledige assortiment bestellen, losstaand van een gekozen formule.
Kan ik extra packaging toevoegen aan mijn bestelling?
Via MyPREP by Fagron kunt u het volledige packaging assortiment van Fagron bestellen. U kan extra packaging toevoegen aan uw formule door tijdens het bestelproces te klikken op ‘Overzicht volledig packaging gamma Fagron’. Wanneer u tijdens het bestelproces van een formule extra packaging toevoegt, zal dit samen met de andere benodigdheden van deze formule geleverd worden. Wenst u uw extra packaging echter in een aparte levering te ontvangen, dan kunt u ofwel in de menubalk bij ‘BESTELLEN’ vervolgens op ‘PACKAGING ‘klikken of in uw winkelmandje onderaan voor de optie ‘Andere packaging toevoegen’ kiezen.
Kan ik extra labels toevoegen aan mijn bestelling?
Via MyPREP by Fagron kunt u eindeloos veel labels in tal van afmetingen en designs bestellen. U kan extra labels toevoegen aan uw formule door tijdens het bestelproces verschillende afmetingen en de bijhorende bestelhoeveelheden aan te klikken. Wanneer u tijdens het bestelproces van een formule meerdere labels toevoegt, dan zal bij het ontwerp van al deze labels de tekstsuggestie verschijnen die gelinkt is aan de formule die u als uitgangspunt koos. Andere mogelijkheden om extra labels te bestellen, is ofwel in de menubalk bij ‘BESTELLEN’ vervolgens op ‘LABELS ‘klikken of in uw winkelmandje onderaan voor de optie ‘Andere labels toevoegen’ kiezen.
Ben ik verplicht om alle benodigdheden voor een formule aan te kopen?
Neen. Bij MyPREP is alles mogelijk! MyPREP is een webshop voor grondstoffen, verpakkingsmateriaal en gepersonaliseerde labels. Het platform laat u kennismaken met allerhande formulaties uit de apotheek. Uitgaande van een formule kunt u al de benodigdheden eenvoudig bestellen en wordt alles in één pakket per formule bij u in de apotheek geleverd. U hoeft echter geen volledig pakket per formule te bestellen. Een losse aankoop van grondstoffen, verpakkingsmaterialen en/of gepersonaliseerde labels is ook mogelijk. Hiertoe kunt u in het bestelproces van een formule bepaalde stappen overslaan of kunt u gewoon kiezen voor de aankoop van packaging of labels, los van een formule.
Hoe kan ik een herbestelling van labels plaatsen?
Hiervoor klikt u op ‘Mijn labels’ in uw account. Via het vergrootglas kunt u zien hoe uw eerder gecreëerd label eruit zag. Door te klikken op ‘Opnieuw bestellen?’ komt u op de pagina terecht waar u uw bestelhoeveelheid moet aangeven. Uw label komt zo in uw winkelmandje terecht met een oranje aanduiding ‘LABEL BEVESTIGEN’. Via deze knop komt u in de ontwerpzone terecht, waar u de lay-out, inhoud en kwaliteit moet valideren alvorens u verder kunt gaan. Indien gewenst kunt u dus ook nog eventuele aanpassingen doorvoeren.
Kan ik de historiek van bestellingen zien en een herbestelling plaatsen?
Bovenaan in de menubalk ziet u een rode knop ‘LOGIN’ of ‘ACCOUNT’. Indien u ‘LOGIN’ ziet staan, zult u zich eerst moeten inloggen waarna de knop wijzigt in ‘ACCOUNT’. Klik vervolgens op ‘ACCOUNT’ om zicht te krijgen op uw bestelhistoriek, accountgegevens, uw eventueel geüpload logo en de door u eerder bestelde labels. Bij ‘Mijn bestellingen’ vindt u al uw aankopen terug. Klik op een bestelling voor meer details of om de bereidingsfiches van uw aangekochte formules te downloaden. U kunt geen volledige herbestelling plaatsen. Een herbestelling is enkel mogelijk van eerder gecreëerde labels. Hiervoor klikt u op ‘Mijn labels’ in uw account. Via het vergrootglas kunt u zien hoe uw eerder gecreëerd label eruit zag. Door te klikken op ‘Opnieuw bestellen?’ komt u op de pagina terecht waar u uw bestelhoeveelheid moet aangeven. Uw label komt zo in uw winkelmandje terecht met een oranje aanduiding ‘LABEL BEVESTIGEN’. Via deze knop komt u in de ontwerpzone terecht, waar u de lay-out, inhoud en kwaliteit moet valideren alvorens u verder kunt gaan. Indien gewenst kunt u dus ook nog eventuele aanpassingen doorvoeren.
Ik heb twee orderbevestigingen ontvangen. Hoe moet ik dit interpreteren?
Van zodra u uw bestelling in uw winkelmandje bevestigt, wordt deze doorgestuurd naar Fagron. U ontvangt onmiddellijk een e-mail met de details van uw bestelling. Dit betekent dat uw bestelling goed geregistreerd is op de MyPREP website. Vervolgens gaan de Fagron medewerkers met uw bestelling aan de slag. Eens uw bestelling bij Fagron goed verwerkt is, ontvangt u aanvullend van de Fagron klantendienst nog één of meerdere orderbevestigingen. Het aantal orderbevestigingen die u ontvangt, is afhankelijk van hoeveel formules én/of bijkomende referenties u heeft besteld.
Ik heb één orderbevestiging ontvangen van MyPREP, maar drie orderbevestigingen van de Fagron klantendienst. Hoe moet ik dit interpreteren?
Van zodra u uw bestelling in uw winkelmandje bevestigt, wordt deze doorgestuurd naar Fagron. U ontvangt onmiddellijk een e-mail met de details van uw bestelling. Dit betekent dat uw bestelling goed geregistreerd is op de MyPREP website. Vervolgens gaan de Fagron medewerkers met uw bestelling aan de slag. Eens uw bestelling bij Fagron goed verwerkt is, ontvangt u aanvullend van de Fagron klantendienst nog één of meerdere orderbevestigingen. Het aantal orderbevestigingen die u ontvangt, is afhankelijk van hoeveel formules én/of bijkomende referenties u heeft besteld. Indien uw bestelling meerdere formules bevat, dan wordt deze bestelling nl. per formule opgesplitst in verschillende orders. Aangezien u 3 orderbevestigingen ontvangen heeft van onze klantendienst, heeft u waarschijnlijk ofwel 3 verschillende formules besteld, ofwel 2 verschillende formules en nog één of meerdere losse items (packaging en/of labels). Op die manier garanderen we u een aparte levering van de verschillende formules én worden uw grondstoffen en verpakkingsmaterialen mooi gescheiden gehouden per formule. Dit bespaart u een eventuele uitsortering bij het bereiden.

Formules

Ik heb eigen formules die niet terug te vinden zijn in het overzicht. Kan ik deze ook bestellen?
Wij kunnen op uw vraag formules toevoegen aan de MyPREP website. Dit betekent wel dat alle gebruikers van de website na login toegang hebben tot deze formule. Indien u geen bezwaar heeft dat uw collega’s de formule kunnen raadplegen en bereiden, breiden wij met veel plezier het assortiment aan formules uit. U kunt uw aanvraag steeds plaatsen via het contactformulier op de website. Onze product manager neemt vervolgens contact met u op om de verdere mogelijkheden te bekijken.
Ik wil een formule bereiden in een ander volume dan voorgesteld in het formule overzicht. Bv. diclofenac 1% gel in 150g in plaats van 100g. Kan ik dit ergens aanpassen?
U kunt zelf geen wijzigingen aanbrengen in het eindvolume van de bereidingseenheid. Dit is een vaste waarde in de formule. Indien gewenst, kunnen wij op uw vraag wel extra formules toevoegen aan de MyPREP website. Dit geldt ook voor reeds bestaande formules in andere verpakkingsgroottes. U kunt uw aanvraag steeds plaatsen via het contactformulier op de website. Onze product manager neemt vervolgens contact met u op om de verdere mogelijkheden te bekijken.

Labels

Hoe ga ik het best te werk om een label te personaliseren? - Video tutorial
Ontdek in het filmpje «Labelcreatie» hoe u op een eenvoudige en snelle manier uw labels kunt ontwerpen.

Ik heb een eigen logo dat ik graag op mijn labels wens te gebruiken. Hoe pak ik dit het beste aan?
Bovenaan in de menubalk ziet u een rode knop ‘LOGIN’ of ‘ACCOUNT’. Indien u ‘LOGIN’ ziet staan, zult u zich eerst moeten inloggen waarna de knop wijzigt in ‘ACCOUNT’. Klik vervolgens op ‘ACCOUNT’ om zicht te krijgen op uw bestelhistoriek, accountgegevens, uw eventueel geüpload logo en de door u eerder bestelde labels. Bij ‘Mijn logo’ kunt u vanuit uw computerbestand uw logo in een .jpg- of .png-formaat opladen. Dit doet u door te klikken op het voorziene kader waarna uw bestandsmappen automatisch openen en u uw logo kunt selecteren. U kunt ook uw logo vanuit een specifieke locatie slepen naar het voorziene kader. Wanneer het logo niet voldoet aan het vereiste formaat, nl. .jpg of .png, dan krijgt u hierover een foutmelding. Er worden geen andere voorwaarden gesteld naar kwaliteit van het beeldmateriaal. Bij het ontwerp van uw labels kunt u via de pdf download uw label in voorontwerp zien, waarbij u het label en dus ook het logo o.a. moet valideren naar kwaliteit. Dit betekent dat u zelf de verantwoordelijkheid draagt over de kwaliteit van het gebruikte logo.
De kwaliteit van de ontvangen labels voldoet niet aan mijn wensen. Kan ik hierover klacht indienen?
Tijdens het bestelproces van de labels dient u de labels tweemaal te valideren alvorens uw bestelling kan doorgegeven worden. Deze validatie doet dienst als elektronische drukproef. U draagt op die manier de volledige verantwoordelijkheid voor wat betreft de lay-out, inhoud en de kwaliteit van de labels. Wanneer er echter schade is opgetreden tijdens het transport of in het eigenlijke drukproces, kunt u dit best even aankaarten bij onze klantendienst. We willen uiteraard de beste service garanderen en doen al het mogelijke om eventuele problemen op te lossen en te voorkomen.
Ik gebruikte vroeger het Fagron Imprinta platform om mijn labels te ontwerpen. Kan ik nog een herbestelling plaatsen van mijn vroegere labels?
Helaas was het onmogelijk om eerdere ontwerpen vanop het Fagron Imprinta platform over te zetten naar de nieuwe MyPREP website. Dit betekent concreet dat uw designs en labels verloren zijn gegaan en u een hercreatie zult moeten doen. Alle Fagron Imprinta labelafmetingen en nog andere zijn opgenomen in de MyPREP tool. Wij garanderen zo dat we u nog steeds kunnen voorzien van de gepaste labels. Daarnaast hebben we ernaar gestreeft een zo gebruiksvriendelijk en eenvoudig mogelijk platform te creëren, waarbij u in een handomdraai uw gepersonaliseerd label kunt vormgeven. U kunt hierbij vertrekken van de reeds bestaande templates of overgaan tot een volledig eigen creatie uitgaande van de blanco template. De kans bestaat dat u niet exact hetzelfde ontwerp kunt bekomen als met het vroegere Fagron Imprinta platform. We zijn er echter wel van overtuigd dat MyPREP u heel wat andere mogelijkheden biedt met een minstens evenwaardig resultaat.
Kunnen er via MyPREP by Fagron ook omdozen besteld worden?
Neen. In tegenstelling tot het vroegere Fagron Imprinta platform kunt u via MyPREP geen doosjes bestellen voor uw bereidingen. Dit was een bewuste keuze die kadert in een meer ecologische toekomstvisie.
Kunnen er via MyPREP by Fagron ook bijsluiters besteld worden?
Neen. Via MyPREP kunnen er geen bijsluiters besteld worden.

Condities

Welke condities gelden er via MyPREP by Fagron?
De standaard Fagron condities zijn geldig op elke MyPREP bestelling. Dit betekent dat u bij een bestelling vanaf 5 stuks 20% korting ontvangt en bij een bestelling vanaf 10 stuks 30% korting ontvangt. Elk type label wordt ongeacht de bestelhoeveelheid als één stuk beschouwd.
Zijn de tijdelijke Fagron acties ook geldig op bestellingen via MyPREP?
MyPREP by Fagron is een volledig losstaand concept van Fagron. Dit betekent dat de Fagron acties niet geldig zijn op de bestellingen via MyPREP tenzij expliciet vermeld.

Levering

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
De Fagron medewerkers gaan onmiddellijk aan de slag met uw order. Van zodra het order verwerkt is in ons systeem ontvangt u een orderbevestiging. Vervolgens ontvangt u binnen de drie werkdagen u al uw grondstoffen en/of verpakkingsmaterialen per gekozen formule. Dit alles wordt rechtstreeks geleverd vanuit ons magazijn te Nazareth. Indien uw bestelling verdovende middelen bevat, dan zal u deze via uw groothandel ontvangen. Uw gepersonaliseerde labels ontvangt u binnen de 7 werkdagen van onze drukker.
Mocht uw order een product bevatten dat in stockbreuk is, dan wordt dit product nageleverd eens het in ons magazijn beschikbaar is.
De bereidingsfiches van uw bestelde formules kunt u onmiddellijk na het plaatsen van uw bestelling downloaden. Deze zijn op elk moment raadpleegbaar via de bestelhistoriek van uw account.
Wordt alles letterlijk in één box geleverd per gekozen formule?
Indien u via de MyPREP website alle benodigdheden heeft besteld om één formule te maken, m.a.w. zowel grondstoffen, verpakkingsmaterialen als labels, dan zult u deze in twee leveringen ontvangen. Grondstoffen en verpakkingsmaterialen vertrekken per formule in één levering vanuit ons magazijn te Nazareth. De labels vertrekken steeds van bij de drukker. Afhankelijk van de uitgebreidheid van de formule en de bestelde hoeveelheden zal elke levering uit één of meerdere dozen bestaan. Met de slogan ‘één formule, één box’ doelen we voornamelijk op het gemak dat alles voor één bereiding (formule) in één levering plaatsvindt, m.u.v. de labels.
Indien uw bestelling meerdere formules bevat, dan wordt deze bestelling per formule opgesplitst in verschillende orders. In dit geval zult u per formule een orderbevestiging ontvangen van onze klantendienst. Dit betekent ook dat elke formule een aparte levering heeft. Op die manier worden uw grondstoffen en verpakkingsmaterialen mooi gescheiden gehouden per formule, wat de nood aan een latere uitsortering bij het bereiden verhindert.
Tijdens het bestelproces stond mijn item als beschikbaar aangeduid in jullie stock, maar op mijn orderbevestiging zie ik dat het nageleverd wordt. Hoe kan dit?
In ons productoverzicht wordt de beschikbaarheid steeds aangeduid in de kolom ‘stock’. Deze stock indicatie is echter geen real time weergave van onze productbeschikbaarheid. Deze gegevens worden éénmaal per dag om 7h ’s morgens geüpdatet. In uitzonderlijke omstandigheden kan het dus voorvallen dat de stock in de loop van de dag toch uitgeput geraakt en u bijgevolg uw product niet tijdig zult ontvangen. Op de orderbevestiging die u ontvangt van onze klantendienst wordt dan aangegeven dat dit product zal nageleverd worden van zodra we zelf terug stock voorradig hebben.

Bereiden

Waar kan ik de bereidingsfiches downloaden?
De bereidingsfiches van uw bestelde formules kunt u onmiddellijk na het plaatsen van uw bestelling downloaden. Deze zijn op elk moment raadpleegbaar via de bestelhistoriek van uw account. Bovenaan in de menubalk ziet u een rode knop ‘LOGIN’ of ‘ACCOUNT’. Indien u ‘LOGIN’ ziet staan, zult u zich eerst moeten inloggen waarna de knop wijzigt in ‘ACCOUNT’. Klik vervolgens op ‘ACCOUNT’ om zicht te krijgen op uw bestelhistoriek, accountgegevens, uw eventueel geüpload logo en de door u eerder bestelde labels. Bij ‘Mijn bestellingen’ vindt u al uw aankopen terug. Klik op een bestelling voor meer details of om de bereidingsfiches van uw aangekochte formules te downloaden.

Andere vragen?

Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantendienst of uw vertegenwoordiger. U kunt ook steeds bij ons terecht via het contactformulier op de MyPREP website.